Blir så irriterad!

Idag skulle vi (några stycken) träffas på ett fik och disskutera lite kring hemtentan kl 10. Halv tio ringer en av dem och säger att de bytt fik, okej inget klonstigt med det, och när jag kommer 10.03 till fiket så är de där och disskuterar på den näst sista frågan (den sista fäör mig eftersom jag väljer bort den sista. Så jag la ut lite över 100 kr på att åka in och hem för absolut ingenting!

Sen åkte iallafall jag hem, träffade två trevligt människor som jag hjälpte lite, ibland är det bra att se snäll ut och ja jag ser snäll ut om jag inte är förbannad, för då kan man stöta på trevliga människor som behöver hjälp, ibland kan det dock vara dåligt då man träffas icke snälla eller jobbiga människor som vill ha hjälp, de ill jag inte hjälpa. Men jag är så snäll så jag gör det ändå.

skulle gå och möta J, han sprang in till stan, bussen åkte förbi honom så jag såg honom, så snygg så =) men sen så kom jag aldrig iväg hade två sötnosar här som jag inte kunde gå ifrån på engång, så J hann ända hem till mig och så skulle vi gp tillbaka hem till honom, men vi hamnade på plantmarknaden och tittade på en söt gris och åt glass, ungarna var så söta, den ena var blå runt hela munnen (åt en glass vid namn blåtira) och den andra hade glass runt hela munnen och upp på näsan. Så söta så, vi skrattade alla tre åt dem (Jag, J och mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback