Tjejdag på 2

Jag och E har haft en tjejdag ihop. Och för första gången har jag fått känna på hur det är att vara storasyster. Inte på ett speciellt negativ sätt, utan mer som en som lillasyster gillar otroligt mycket. Min systerdotter satt med mig och E nästan hela tiden, vi satt och tittade på musikvideos och snackade om hur snyggt hon dansade och så medans lilla A satt och tittade och sjöng med. Så söt, dock kändes det inte som att man kunde snacka om vad man ville, som kanske inte är så lämpligt för hennew små öron att höra. Aja jag tyckte att lill tjejen var otroligt söt idag!

Sen har vi disskuterart killar, vi ska göra en heting lista och en romantiska ögonblickslista, ska nog fråga om jag och J får vara med på den, jag ville ju ha med J på heting listan, men dte gick hon inte med på ;o) kan ju bero på att det är hennes bror -skratt- På min dörr har jag ett kollage gjorde på a4:a sidor och det fattas en ruta, ska nog sätta en bild på J där med texten som min heting eller något liknande.

Längtar till helgen, eller kanske redan imorgon om han skulle vara ledig på fredag!

E och jag ska gå på staden och titta på kläder nångång nästa vecka, hon köpte ett par skjorts idag som jag blev lite sugen på, fast i en annan färg. Skit snygga!

http://coldfish.blogg.se/images/kyss_1148837251.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback