Stångas lite med kissen

Sitter här och lekstångas med kissen min.

inte det vackraste vädret idag, vilket betyder att jag kan ta mig i kragen och städa! Sen skullejag rensa jordgubbslandet också, men det får bli nummer 2, eftersom det kan ju börja regna. Annars så vore jag ju smart om jag tog dte innan och sen tog rummet när det börjar att regna... det tåls att funderas på=)

Syrran hittade mitt linne i min storlek i min färg! Så jag är nu överlycklig, hon kommer förbi med det efter jobbet! plus att det var mycket bliigare än vad jag trodde. Kan visa en bild sen, om ni vill..
Det verkar inte som att hon köpte något halterneck linne till sig själv, vilket är tur, men hon köpte något annat linne men det gör ju inget.

Moln



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback