Städning?

Ingen sol idag, då behöver jag alltså inte åka till E och ligga på bryggan och sola...jag får istället göra något av följande:
Städa mitt rum
Städa min garderob
Städa undan mina böcker som ligger överallt

http://www.cardboardcutout.net/sites/1/images/prod29/primary/medium/000418a.jpg

Måste säga att garderobenlåter mest lockande, kanske ska lura hit E, hon verkade pigg på att vara med när jag städar den =) Skickar nog ett sms till henne nu.  Annars så är städningen av rummet det som borde göras...men dte kan vänta någon dag till... kan dra en sväng med damsugaren och så tar jag resten sen.

Jag har fortfarande inte kommit på några mer sommar projekt .

Sommarprojekt 2007:
Måla en tavla
Fixa in alla studentfoton i album


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback