Solsting



Skrev tidigare ett inlägg där jag förklarade att min älskling är toig som vill ha mig  ut att springa när dte är 30 grader varmt. Men jag hann aldrig publicera det för nrä jag gjorde det så fick datorn solsting och allt bara försvann. Så han har fått vila resten av dagen. men J fick iallafall med mig ut och springa gick bra,. jag hade dock ett krav att vi skulle springa runt sjön utan några avikelser hot och dit. Det gick igenom =) Och dte gick  faktiskt bra, förutom att jag lyckades sätta vattnet i halsen. Fast det var ju inte värre än förra veckan då jag fick en kallsup av att dricka vatten ur en flaska! -schh säg inte det till någon-  Sen fick jag även ont i knät så jag var tvungen att stanna för det känndes som jag blev bedövad och det gick inte att springa mer. Men det tog jag igen sen för jag spurtade hela gatan upp sen.
http://www.kenosharunningclub.org/_borders/Running_logo2.jpg

Sen så kom T och gav mig 500 kr för att hon hade fått lova min cykel till att träna på och cykla tjejvättern igår. Hon och mamma cyklade så jag var i motala igår och hejade på dem! De var så duktiga, cykla 9 mil i 31 graders värme, ujuj säger jag bara! Tack tack för pengarna nu känner jag mig rik! =)

nu ska jag kolla på Beck advokaten, J och Jag kollade på den igår men mamma var för trött för att kolla då så hon och pappa kollar idag. Gunnvalds kommentarer är så jäkla bra!

Tror jag ska ta en piggelin, det är så varmt!

Tjingeling! http://majalinn.elmberg.net/files/images/piggelin.gif



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback