Så seg

blev hel seg helt plötsligt, kepigt.

Aja väder höll upp iallafall så ja pallrade mig ner och tog ut pengar så jag kan betal frisören nu ;o) Ska dit om cirkus en timme, dock vågar jag inte ändra något med mitt hår, -Fegis- så det blir en vanlig toppning. Får se (har sagt så varje gång nu) hur det blir nästa gång. Just nu är jag helt super nöjd med håret så därför får det vara kvar + att jag har glömt att fundera på saken och jag behöver mer än en vecka på mig att bestämma så nix pix! 2 - 3 cm var det här!

Det blev inte som jag ville. mormor ville ha med mig till sjukhuset, visst sa jag, men det var visst så att jag skulle köra också, hjälp =P Jag tänkte att min mor kan följa med så kan jag få uträtta mina grejer p åstan, vi kan muta mormor med en fika, (tjena hejsan att dte går igenom, fan heller, jäkla envisa tant!) och så ville syrran ha barnvakt (Just nu åker den hemska tanken, varför ringde inte hon först genom mitt huvud) men om mor min följer med kan ju sötisen också följa med och mormor gillar ju henne mye mye. Håll tummarna för att den här planen går igenom, att  övertala min mor att följa med och sen muta mormor.

FAN det öser ju ner nu! fram med stora paraplyet! Nu vill nog Zingo in, ska släppa in honom.

Det är svampmacka ikväll - MUMS- Bilden ?http://www.ostframjandet.se/media/recept/ostbok_mackan4.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback