Kolmården




Nu till kolmården, det visade sig att ännu ett syskon till J ville med och pga det så kan vi inte åka när vi tänkt, suck säger jag för det datumet var perfekt! Den enda gången alla kan nu är veckan efter, vilket betyder att min stackars mamma som åker till USA i en vecka får komma hem och vara hemma en halv dag innan hon åker bort igen. Hon landar på måndagen i sthlm och så blir det att på tisdags morgonen åker de och hälsar på några bekanta (de bekanta kunde inte veckan efter). Känner mig taskig, funderar på att säga att det inte går då för jag har ingen bil vi kan låna så får de hitta på en annan lösning. För för fan åka till USA där det är en ganska stor tidsskillnad och så sen inte ens hinna vara hemma i sitt hem och ta det lugt i några dagar, nej usch det vill jag inte utsätta min mamma för, jag älskar henne för mycket för det. Hon ska ju kunna njuta av vistelsen hos sina vänner utan att vara jätte trött. i hemlighet så önskar jag att han inte alls vill med så vi kan åka veckan innan.

Bilden ?http://www.donnabellas.com/image2/family/mommy-girl-blond.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback