Diggar lite musik

Sitter här och lyssnar på kobojsarna - Studentsången, en variant där de blandat studentsången men Fy fan vad vi är bra sången. Sis håller på och gör ett bildspel med en massa msuik från min student och bad mig ge henne lite låtar. Sen fick det bli ett vivaldi styke till bildena från balen och en marsch till karnevalen.. undra om hon ska ha nå mer.

Har suttit och hållit på med kort idag, jag hade inte varit smart att namngivit dem när jag la in dem så¨jag hade en hel del att namnge och sen när jag ska bränna dem märker jag att jag skrivit dutmet på fel sätt. Så jag fick sätta mig och ändra på varenda jäkla bild nästan, kan ju påpeka att skivan inte räkte till alla bilder så den innehåller 482 bilder och så är det väl en ca 250 bilder kvar så dte tog ett tag! men nu är dte gjort! Sen så la jag in de andra plus mammas och pappas på en Cd-RW så vi har dem på skiva ifall datorn bestämmer sig för att vara dum och gå och krascha.

Nu ska jag sätta mig och göra omslag till skivorna. här har ni en:

kort gfd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback