vart har han tagit vägen?

Han skulle cykla hem och hämta kläder
Han bor 8 km ifrån mig
Han cyklar snabbt
Han cyklade kl 21.15
Han är inte här än...

Detta är mysko, får ringa och efterlysa honom.
Han har mobilen på
Han svarar inte

hmmm
Update:

Skickade ett sms till E, han åkte för en kvart sen, alltså är han är om en cirkus 10 min. Dock kommer han ju inte att få en sån glas Sanna att komma till, tänker man åka så här sent så får man faktiskt säga till, nhu kommer han ju vilja lägga isg på engång, det var kul med sällskap. nog för att jag får sova med honom och vakna och äta frukost med honom, men jag måste bara visa att man inte gör så där, han gör mig ju orolig men sånt fattar han noll om =P Säger då det, dte är tur att man är kompis med hans lillasyster så man kan få reda på saker så man slipper sitta här och filura.

Kommentarer
Postat av: Karin

ha en fin dag nu:)

Postat av: Karin

tack för tipset:)

2007-07-03 @ 14:11:15
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback