Typ helt frisk

Nu är jag typ helt frisk, känner mig glad över det!

Sen så ska jag äntligen få prata med J idag, han har jobbar dubbla skift två dagar 6-22 6-22, han ringde mig igår från jobbet precis när vi åkte så jag märkte ju inte dte förns jag kom hem -depp-, men idag tror jag att han kommer ringa så fort han kommer innan för dörren. Var tvungen att skicka ett sms och berätta att jag mådde bättre (när jag såg att han ringt) så han inte skulle bli orolig.

Jag skulle vilja ha lite hjälp, jag har stillestånd på ideér, vad kan man köpa i present (inte allt för dyrt, ska köpa en liten blomma också) till en tjejkompis som fyller 20?

Jag svalkar foten
Fot

Kommentarer
Postat av: Sandie

Parfym kanske? något han gillar? behöver inte vara något stort eller dyrt... =)

Postat av: Anonym

cool sommar bild :)

2007-07-26 @ 22:47:53
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback