Städning

Idag ska det städas rummet, drömde hemska mardrömmar om att det var så stökigt och ostädat!

Sitter här och lyssnar på opera, jag som inte gillar opera men han sjöng det fint och inte så skrikit som jag annars tycker att det är, jag pratar om självaste Paul Pott, J skickade ett klipp till mig, sen skickade han galenskaparna , men det tror jag inte riktigt att jag kan säga att det är bra... - Man ska ha husvagn- (Sjöng med lite där...nej nu byter vi låt!

J fick en gratis bok från Axa, han hade ett par och välja emellan och fågade mig vilken som passar honom bäst, jag valde Camilla Läckbergs åt honom och det är  även en bok som jag inte läst så jag hoppas på att han får den snart, så jag kan läsa den före honom. Jag läser mycket mer än honom så  jag skulle bli klar snabbare.

Solnedgång

Bjuder på en bild över sjön

Kommentarer
Postat av: Karin

haha ja det vill jag säga.. snäppet bättre än sjöar:p duktiga körsbär

Postat av: maja

Fin bild!
Haha den där låten är så skön!

2007-07-04 @ 15:17:05
URL: http://majamatildaa.blogg.se
Postat av: sofia

aa den var så somrig och fin :)
camilla läckberg är bra förresten!

2007-07-04 @ 15:42:19
URL: http://millstone.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback