Jag blir galen

Jag tror jag blir tokig innan jag får komma iväg till kolmården, den 26 har jag bestämmt att då åker vi, Jag och J iallafall, den 25 ska vi nämligen på 20-års kalas.

Jag blir även tokig på min älsklings om alltid ska lista ut vad han får i födelsedags present, jag blir så sur om han nu luskar ut det så kan han väl hålla käften!  så jag köper alltid två för han räknar bara ut vad det ena är...men jag blir så sur när han räknar ut skiten, igår tex så hade jag glömt attta bort mina kvitton ur påsen så jag ändrade mig och sa att han inte fick titta i den och då vet han vad jag köpt kan jag lova!

nu håller jag på och bakar...fluffiga choklad kakor. De ska jag ha sen när jag myser framför TV.n efter att jag har släppt in katterna längre ner på gatan...


image99
Idag ser himlen ut så här på ett ungefär..

Kommentarer
Postat av: Karin

ha en fin kväll:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback