Hemma igen

Har varit hos J hela dagarna den här helgen, bara varit här hemma och käkat myst framfrö en film och sen sovit.
Idag blev äntligien båpåtturen av, och jag badade från båten,. något jag tycker är mycket roligare och somrigare än att bada från en brygga... och till min lycka är vattnet varmare där ute där vi var emd båten än vid J´s brygga, han badade där hopade i stänkte ner mig och flög upp lika fort igen, det var kallt där! Är glad att jag badade där jag badade och badade faktiskt en stund, inte bara ett dopp.

Och den här helgen (Fre - sön) har jag cyklat 6 mil, känner mig nöjd!

Tog kort på sjön igår, lägger in en bild på den sen, har inte lagt över bilderna till datorn.

nu ska jag planera en middag med mamma, skriver om den sen...

Blom
Fönsterprydnad på Arlanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback