åka båt?

Jag vill åka båt nu!

Trodde att älsklingen skulle irnga mig när han kommit hem från jobbet eftersom vi pratat om att jag skulle komma dit, och då när dte var fint väder idag tänkte jag att vi kunde åka båt nu, men jag blev helt inne i min bok och märkte inte vad klockan var förns hon var tre (J slutar två) sen var dte så spännande att jag inte kunde sluta läsa, och nu så är han ute så han ska ringa mig sen...

Idag blir det tacos, och förmodligen en titt på en film, blood diamond om J kommer ihåg den, kanske popcorn till mig sen, J är inte så förtjust i det.

Satte mig i solen en stund, men när solen gick i moln så blev det kallt, så jag fick ha byxorna på mig (uppvika till knäna då för annars blev det för varmt när solen kom fram, men den försvann tyvärr solen bakom en STORT moln och dte verkade inte vilja flytta på sig, så jag hamade i soffan och efter ett tag fåtöljen på altanen och där har jag suttit tills nu, så jag skulle kanske ta och gå ut och kolla vart solen är nu, om man kan sola lite till..och börja på nästa bok, tur att jag hade två, annars skulle jag inte ha nått att läsa ikväll.

Har för övrigt gett mitt internet en ny liten desigt, laddade hem några teman och det fick bli katter.
image91

På tal om kissemissar som kom min sötnos ohc översakade mig med att ha klätt ut sig till en sotare
Sen så  skulle jag hjälpa honom och tbätta av honom lite, men han protesterade direkt när han såg att vi var på väg till handfatet så jag och J ska göra det sen ikväll, nu ska jag cykla dit så vi ska åka med båten =)

Kommentarer
Postat av: mari

Hvordan får du til å endre designet på internett?

Postat av: mari

okei, takk:)

2007-07-20 @ 20:52:56
URL: http://marirari.blogg.se
Postat av: Karin

hehe ja har samlat på mig nåra.. ha en fin kväll:)

2007-07-20 @ 21:35:16
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback