Söndagar = Sannas dag

http://img95.imageshack.us/img95/7381/onetreehillzs3.jpg


Söndagar är mina dagar, vaknar oftast bredvid J bara det gör mig glad för resten av dagen, jag kan gå i pyjamas hela dagen och så tar man det bara lugnt, äter godis, sitter här eller pysslar. Sen det bästa av allt, kl 18.50 försvinner jag från omvärlden och  in i One Tree Hills  värld. Men idag är det handboll på tv så One Tree Hill får vänta tills matchen är slut, tur att man kan spela in ett prog och kolla på ett annat!

Nu ska jag återgå till att fixa till min "föreläsning"

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: bella

Jag köpte skorna på Intersport i Hudiksvall!
Vart bor du då??

Postat av: bella

Fel, det var ett par andra skor jag köpte på Intersport. Dom där högklackade finns på Skokompaniet i Hudiksvall, inte prick likadana men nästan! lite kortare skaft,finns i färgerna vit med böåa sömmar, svart och rosa!

2007-02-14 @ 15:34:50
Postat av: bella

Fel, det var ett par andra skor jag köpte på Intersport. Dom där högklackade finns på Skokompaniet i Hudiksvall, inte prick likadana men nästan! lite kortare skaft,finns i färgerna vit med böåa sömmar, svart och rosa!

2007-02-14 @ 15:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback