obegränsat med pengar för en dag...

 

Bild: mynt

 

Lycklig av pengar det tror jag inte att man blir, men för en enda dag så skulle jag vilja ha obegränsat med pengar! Vad kul man skulle kunna ha och vad mycket nyttigt.
Det här skulle jag göra på min dag:

  • Skänka en massa pengar till olika organisationer som gör det bra för människor som inte har det bra.
  • Shoppa loss, köpa allt som jag vill ha, dvs trosor, kläder, parfymer, en porsche, böcker
  • Köpa det som de jag älskar vill ha
  • Betala en resa till Thailand, allt på en gång

vad skulle ni göra?



Idag är det myskväll med pappsen, titta på så ska det låta, CSI och smaska popcorn, synd att vi inte har gräddfil hemma, undra om pappa vill gå och köpa det..? Kan göra en deal, jag fixar hans kvällsmacka om han går till affären. Det godaste är att dippa popcorn i tortilla dipp!
J skulle kanske komma sen, var räkpaj så han skulle absolut äta hemma! givetvis här bjuds det inte på räkpaj. Jag äter nämligen inte räkor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback