Wild Berrys mentos

Sitter här och väntar på filmen, får se nu vilken jag giullar bäst 1 eller 2:an.
Har smaskat litepå en mentos, nån som smakat denna? Vissa smakar inge vidare men jag har lyckats tagit dem i märker så jag vet inte vilken färg jag ska undvika.

image300

Tycker det är typiskt att det slutar regna nu när det äntligen blivbit kallt! Tyvärr så är det bara -3 nu, men imorse var det -11 grader!

Jag har hittat det jag ska köpa till J och farmor, hoppas de finns kvar bara ska handla det på måndag, så det gäller att plugga lite till under nyheterna.
När jag har ett arbete som ska in, så när dte närmar sig så känner jag verkligen att jag får inte göra något förns arbetet är klart, visst inser jag att jag kan inte prestera nå bra om jag bara pluggar hela tiden, hjärar slår slint så vissa pauser måste man ta, men sen när det står still inget går som jag vill, då kan jag inte sluta tänka på det. Blir  "Måste plugga måste plugga" i huvudet åp mig. men ack vad skönt det är när man är klar i tid! okej jag har blivit klar i tid en gång, men dte var så skönt så jag satsar på dte igen!
Nu börjar det!

Kommentarer
Postat av: Karin

gillar inte den smaken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback