Världens bästa julafton

Världens bästa julafton, en dag för tidigt. Dagen var helt superb. Alla glada och nöjda och ja kvällen var precis som jag vill ha den!
Barnen blev glada över sina klappar, och jag blev glad över mina klappar. Det jag fick av Sis + sambo + syskonbarn var:
En grå farfars tröja
Recept bok: julbak
Recept bok: Millas tårtor
Yatzy
Ett par trosor

Mycket bra, Sis tyckte hon skulle bidra lite till min samling med trosorna, ska räkna hur många jag har när jag kommer hem till lägenhten igen.

Nu ska jag gå och läggamig och läsa harry Potter samt somna, så man kan få vakna och kolla i strumpan vad som finns där! Hoppas på att det är kronblomstidningen så man har att läsa till frukost, ända nackdelen är dock att jag brukar sätta apelsinriset i halsen när jag skrattar!

Nötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback