Tomten Tipsar

Satt och tittade på kappahls hemsida och hittade mycket fint, skickade ett sms till mamma som är på väg till sthlm. Hon och pappa ska shoppa julklappar till mig nu på förmiddagen innan de ska kolla när syster yster sjunger.
"Tomten tipsar: Sanna hittade en fin topp på Kappahl, den är röd med en vit bambi på 129 kr" -hoppas att de köper den, hittade även en fin hoodtröja till en av mina systerdöttrar, en grå med stjärnor på, men jag vet inte om det sms gick fram.
image297

Skulle fixa lite smskrediter på smslandet.se och råkade klicka på en länk och vips så var jag med och tävlade och skulle få erbjudanden, BLÄ det ville jag ju inte! Hoppas inte jag får en massa sms och ditten och datten...

idag är det en skolarbetes dag, har tänkt att jag ska skriva det mesta idag, och så skriver jag klart det imorgon och kanske på måndag. Tisdag vill jag ha att titta igenom det.


Kommentarer
Postat av: Louise

hehe, okej :)
det låter bra de ;D

Postat av: Anonym

häftig bild!

2007-12-15 @ 11:36:51
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: sofia

Svar: Tyvärr har jag ingen aning om vart fatet kommer ifrån :S

2007-12-15 @ 11:46:20
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback