Tjejkväll på söndag!

Nu är det bestämmt, blir tjejkväll hemma hos Esöndag, så jag ska shoppa inflyttningspresent imorgon när jag och mamma handlar julklappar. presenten blir med liiite jul/vinter inspiration, eftersom de nyss flyttat så har de og inget mysigt än och julgrejer har de väl typ ingenting, E firar ju inte jul heller..så en lite vinter/jul inspirerar passar bra för både henne och hennes pojkvän.

Idag har det hitills bara blivit plugga och mer kommer  det bli, vete 17 vad som hände med mitt pyssel... får väl ta det senare ikväll framför "Pettson och tomtemaskinen" kanske.
Ska nu börja med min VFU uppgift. Bäst att samla ihop fakta först.

Idag - Pasta Carbonara med champinjoner SÅÅÅ mumsigt!

image289
Här är mitt projekt som inte hinns med =(



Kommentarer
Postat av: Karin

det ser bra ut:)

Postat av: sanna

Hm.. ja du, vad har du köpt hittils då?
Jag har köpt en tröja till Christoffer (nämn ej det när du svarar hehe.. christoffer läser min blogg noga men aldrig andras hehe). Tror jag ska förstora upp en bild på oss två från Alanya i somras och rama in A4 .. som han kan hänga upp hemma. Det är ganska gulligt. Men man vet aldrig. Jag har köpt både smycke och parfym tidigare så jag har idé torka.. sj då?
puss

2007-12-09 @ 17:50:03
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback