Stora tjocka släkten

Om några timmar kommer släkten på pappas sida hit, så efter att ha spelat sims hela dagen, var det dag att hoppa in i duschen och byta om. Sitter nu och väntar på att mitt hår ska torka....

Skinkmackor, träffa farmor blir en bra dag idag! Hoppas de gillar kakan jag bakade!

Satt och tittade i min tårtbok som jag fått, bra att ha sådana till inspiration. Hon som har skrivit boken motsäger sig själv tycker jag. " En hembakad tårta är en självklar het i vår familj" så inlder hon, sen i recepten skriver hon bland annat att man ska köpa hem en sådan här mix man bara tillsätter vatten och så tjoff in i ugnen (det är enligt mig inte hembakat!) men inspiartin det fick jag så det visslar om det, bland annat hur man på ett smart sätt gör en ormtårta!

Ska nog åtegå till SSims nu ;o)

Ha en bra dag!

Rosa himmel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback