Snart "jullov"

Uppgiften är typ klar, ska hitta på en inledning, och så kolla så allt låter bra. Men inte fan kommer jag på en inledning, blääää
Själv sitter man med ont i huvudet, halsen, och med känslan av bomull i öronen. Usch, vill bara lägga mig och sova och sen vakna upp och vara fullt frisk! 

Snart är det jul, och jag är som ett litet barn!

I söndags var det ju tjejkväll, björd på mumsig mat, kyckling, wokgrönsaker i kokosmjölk och ris. Sen blev det hallonpaj -SUPER mums- med glass. Sist godis så klart =)
Dock hade jag lock för öronen även då, så jag försökte få bort det, gick inte så bra fick ett stort blåmärke på låret ochväldigt ont, kan inte ligga på den sidan när jag ska sova.

Igår var jag och julhandlade lite med E och E, vi hade jättekul! Satt även och fikade. Jag hittade klappen till J, dock inte farmors. Köpte en BH och trosor, fin fina. Ska in imorgonoch kolla efter servetter åt mamma och köpe en topp till mig. Kunde inte betämma mig igår om jag skulle ha toppen eller inte, men nu har jag bestämmt mig, jag vill ha den.

Satt och lekte lite bara:
image302

Kommentarer
Postat av: sanna

cool bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback