Sista dagen =(

Idag var det sista dagen på min VFU, så nu på måndag ska jag inte dit, känns konstigt och sorgligt, jag gillar ju ungarna. Fick en nötknäppare, samt en fin träskål, så nu kanske jag kan knäcka nötter utan att det flyger skal överallt. Sen hade barnen ritat teckningar till mig, kan inte annat än le när man tittar på dem, de har texter som. Sanna åk inte jag kommer sakna dig, du är en bra lärare, hoppas du kommer och hälsar på de är så goa!

Vi var och lussade på ett älderboende och barnen var så duktiga på att sjunga, blev hel impad av dem, och då har de bara övan i en vecka! Snacka om att vara super bra! jag vet mycket prat om dem nu, men det har ju varit så kul, att jobba med dem samt med J och A-L. jag har lärt mig så mycket, och fått så mycket tillbaka både av barna och J, A-L. En annan sak som kommer kännas konstigt jag kommer inte träffa sis varje dag och prata med henne. Hon var så gullig och skjutsade hem mig, vilket var tur eftersom jag hade så mycket att bära på.

image295
En skogsbild från när vi var ute i skogen

Kommentarer
Postat av: Karin

skriver svar senare:p mysig bild med snö här är bara grått

Postat av: S.A.N.D.R.A <3

fin bild :)

2007-12-14 @ 17:05:41
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback