Lugna Lördagen

Idag har dte varit lugna löradagen. Sov lite väl länge, åt frukost, fixade lite till på mitt arbete, försökte förstå vad han påpekar. Tog en prommenad ner till mormor, lämnade tillbaka en bok och lånade två ljudböcker till mormor.

Fläskfilé Tzatsiki och Snepotatis står på menyn idag, mums! Till efterätt blir det björnbärsparfite.

Någon som vet om det är något bra på TV idag?

Igår hade jag lite mys med mig själv, satte på Paul Potts, kröp upp i soffan med lite godis och Jenny av Jonas Gardell. Men jag måste lyssna om skivan eftersom jag hörde första och andra låten och efter ett tag blev det ehlt tyst, tittade upp och trodde det var nå fel på skivan, såg då att skivan var slut.Jag hade alltså som vanligt försvunnit in i boken så jag inte hör någonting.

image331

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback