Kul på msn

Sitter och bubblar med J på msn. Webkameror är riktigt roliga, mycket roligare att prata med honom när man ser honom. och självklart sitter jag och gör grimager (stavas det så?) Men nu skulle han träna, så jag ska väl göra mig i ordning för det ärju idag vi ska på hockey i Karlstyad! Det ska bli så kul, och mamma ska med!
De visar matchen på Canal + sport 2, får se, förra gången jag var på en matchs om visades på TV blev jag filmad...


Jag har varit så dum och bara lagt in korten i sin rätta mapp men jag har inte döpt dem, så jag f¨r någon sag sätta mig och döpa alla bilder, vilket är jobbigt för jag har en väldas massa, bäst att göra dte innan det blir ännu fler!

image333

Kommentarer
Postat av: Karin

haha ja så är det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback