Klappar och mys med min älskling

Älsklingen har varit här och vi har myst, spelade yatzy bland annat, Jag förlorade stort, och bytt julklappar.

Sanna fick detta:
godiskorg

klappar
klapp
En av böckerna var från mina svärföräldrar och den underbara godiskforgen var även J´s lillasyster med på.
J fick detta: (svarta = linne att träna i)
J klappar

Kom på att en av mammas och pappas klappar tll mig var tvp handdukar med en isbjörn på som de köpt genom min systerdotter som sålde ur pandatidningarna. Det var inte bara fina handdukar med en söt isbjörn på utan jag vet att de också har hjälp till för att rädda isbjörnen, vilket gör det till en super bra present!

Imorgon har jag "spelförbud" måste plugga lite, så jag ska göra det på en gång så det är klart så jag har resten av dagen på mig att spela. J sa också att jag inte fick äta för mycket godis, och korgen skulle inte ta slut än på ett BRA tag.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka fina julklappar.

Postat av: Karin

mysiga bilder:)

2007-12-28 @ 10:07:13
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback