Julstädning och Julpyssel

Idag står det julstädning och julpyssel på dagordningen, känner att jag borde städa först för att bli av med det, MEN J är och jobbar så nu har jag chansen att fixa lite med lapparna och det till honom, ska blandannat fixa till  ett kort på oss i photoshop, och har än så länge ingen ide´på hur jag ska göra...något tips? Jag kan ju skriva ut det andra först, har en fin bild på några figurer, en liten serie, men jag hittar den inte! Blir tokig! Första bilden berättar den ena figuren att pingviner alltid håller ihop när de funnit sin kärlek. Tjejfiguren ser lite generad ut och på tredje bilden frågar hon honom om han vill vara hennes pingvin, jag får leta reda på en annan bild, för den är borta!

Update:
En del av Julpysslet klart!
Duschen är nu städad, dags för resten av lägenheten!


image286

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback