Julshopping med mamma

Idag har mamma och jag julhandlat, för mig var det givande, för mamma ganska givande.

Dessa köper jag julklappar till och de överstrykna är helt klara:
Mamma
Pappa (Något mer)
Älsklingen (något mer)
L
L
A
W
H
A
E
Farmor (Något mer)
Mormor

Dök på tre toppen bra klappar på Toy´s R us, pysselböcker till två av barnen som passade dem perfekt! Sen en perfekt dagbok. Summan av kardemumman så har jag haft en toppendag tillsammans med mamma.

Fick en Alfred Nobels present idag. Hon tänkte ge mig den som namsdagspresent då hon fick för sig att jag heter Malin i andra namn, vilket hon inte kom på förns hon berättade för Sis vad hon tänkte göra och Sis sääger, mendet ärju jag som heter malin i andra namn. Hihi Jag är till och med döpt efter mamma.
Fick i allafall ett fint änglaspel. Syns på kortet med ljusen. Är mycket glad över den. Tack så mycket mamma!

Nu ska jag sätta mig och kolla på film samt fixa ihop adventskalendern, köpte sidenband idag visar bild sen!
Köpte även lite julmysljus till sovrummet.

image290

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback