Julpyssel

Idag står det julpyssel på menyn, nu ska jag sätta igånng att göra lite julkort, sen håller jag på med min adventskalender, som inte blev klar igår. Om en timme kommer mina syskonbarn och då ska vi baka lussebullar och pepparkakor.

Såg att jag måste åka in till skolan den 13:e vilket jag har noll lust med så jag ska köpa boken, läsa på ordentligt och komma till en annan grupp bara för den gången, för den 13 är det nämligen en stor pysseldag på skolan som jag gör VFU på och det vill jag inte missa! Tyvärr gillar jag ju min grupp supermycket, man känner sig inte obekväm, jag gillar alla personer, man kan säga saker utan att få motangrepp, och alla har så vettiga saker att säga, jag bara sitter och suger in mig allt vad de säger.

Nu ska jag äta frukost och börja pyssla, samt kanske kolla på julkalendern!

Tjingeling!

Pssst, tomten, jag skulle vilja ha ett sådant här i julklapp också...

image276


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback