Julklappspyssel

jag skulle ha kopierat mitt inlägg, dte försvann för blogg krånglade, suck.

aja, har inte pluggat så som jag tänkt, usch på mig, måste komma igång med det, ska nog lägga mig och läsa i sängen sen så jag verkligen gör dte, annars blir et att jag pysslar med annat.

Imorgon är det pysseldag på skolan, dte ska bli så kul, jag ska göra filtstjärnor, förhoppningsvis kan jag göra och tamed mig hem, tänkte hänga dem i fönstret då.

Igår slog jag inte lite julklappar samt fixade med julettiketter, iår blir det snöflingor och hjärtan.
Det blev att se ut så här:

image293
image294


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag måste också sätta igång med det där!

Postat av: Anonym

fint!

2007-12-13 @ 14:57:33
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback