Julbaket klart!

Så där ja, nu är vi helt klara, alla barnen har bakat både pepparkakaor och lussebullar (i alla möjliga former) även jag har fått baka, jag testade på gotlandsknut och så någon fågel, samt dubbelkuse. tyvärr packade mamma in dem och la de i frysen innan jag hann ta kort... Vi har även fikat på dem och nu har två av baren åkt hem.

De andra tre ska sova över här, de får pizza jag ska göra hemma gjorda chocken bites, tänkte att jag kunde ha strips till men nej, mamma hade bara äckliga frites hemma och det äter jag verkligen inte, och jag vill inte ha kroketter så jag får väl ta pasta till. Så jävla typiskt när jag för än gångs skull inte vill ha pasta så blir dte det jag får äta iallafall...suck.
Och det är onödit att gå och handla en påse strips bara för att, när hon hade annat hemma.

Just nu har jag en liten paus, så jag kan blogga lite och fixa med en grej till julkorten, vi hann en bit på väg iallfall imorse. undrar om det är något på TV ikväll...annars har jag ett roomservice jag kan titta på, när barnen har somnat så kanske vi kan kolla på criminal minds som jag spelade in. om bara DVD inne i mammas och pappas sovrum hade funkat hade man kunna lagt alla där och låtit dem tittat på en film så kunde vi kolla på det, men nu får vi vänta tills de sover, är ju inget program som de ska titta på. W ska sova nere hos mig =)

Det har regnat hela dagen, suck önskar att det ser ut så här igen.

image277

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

inte kul med regn de ska ju va snö nu :(

Postat av: Karin

va gulligt:) jag hade helt glömt köpa, men så fick jag två st, schysst:)

2007-12-01 @ 16:36:03
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback