Internet funkar!

Tjoho igår la internet av här, vägrade börja funka och så nu på morgonen funkade dte inte heller först med då blev jag trött på det hela och stängde ner det totalt så nu funkar det igen!

Håller på och pluggar lite, ska packa för sen kommer E och hämtar mig, så ska vi plocka upp andra E på vägen sen ska vi hem till mig och dumpa lite grejer, byta jacka och sen ska vi julshoppa det sista! Ska även en sväng förbi bibliotkeket, får se lite söt ut så E går med på att köra genom staden och låta mig springa dit. =)

Tjejkvällen igår var lika rolig som alltid, en liten stund var D med också (E´s sambo). Bjuder på bilder från inflyttningspresenten sen, jag slog in den i tapet, blev ganska snyggt. Lite kul att slå in i något lite ovanligare =)

Ha en bra dag, skriver mer ikväll.
image301

Kommentarer
Postat av: Karin

gud va härlig

Postat av: Karin

hehe schysst!

2007-12-18 @ 15:21:56
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback