Hockey

Pappa fick tag i biljetter till matchen på söndag! Ville extra gärna gå på den här matchen eftersom mamma kunde följa med då! Så det blir skit kul!
Pillade på något på örat och så började dte blöda helt plötsligt, hoppas bara det inte var en leverfläck jag pillade på men det var det säkert =(

Pratade med J, han ska köpa en ny stol så jag måste bestämma mig, om jag vill köpa dne han har eller nöja mig med min. Han ska fråga mamma och pappa om de vill köpa den annars. Jag gillar min stol, men den snurrar hela  tidne och så rullar den inte (fast dte beror inte på stolen, utan det beror på att jag är för lätt)

Har målat en tavla nu, vet inte om det ska bli något mer på den, den får hängas upp tills jag kommer på en idé. hittade inte snäckorna de måste vara hemma hos mig. -håller tummarna-

image323


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback