Gott Nytt år!

Är hos J, snodde datorn från hans lillasyster en stund.
Har haft en mysig dag, varit på stan med mamma och pappa, vi var även till kyrkogården och tände ett ljus för morfar. Träffade även E på stan, trevligt värre.
Nu står J och låter som en hund i örat på mig. han muppar om hur jag skriver..=p

Har hunnit med en ganska lång och skön prommenad. Vi fixade förrätten, skulle bli en skaldjura suffé som absolut inte gick att vända på! Usch, men de sa att det var gott iallafall och det är ju det som är huvudsaken. jag åt inte den, gillar inte fisk eller räkor. men jag fick mumsa på lite kräftor.

Nej nu ska jag mysa lite med J, vill bara önska er ett gott nytt år. har tyvärr ingen bild att bjussa på eftersom det int eär min dator.

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: sanna

GOTT NYTT ÅR :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback