Goder morgon

Idag går mitt skrivande bättre, har redan suttit i en timme och skrivit. Så nu borde bakgrunden vara klar, däremot vet jag inte vad jag ska ha för syfte och inledning och så, men det tar vi sist. Den jobbigaste biten blir att skriva om uppgiften vad jag gjorde, inte innehållsmässigt jobbigt utan hur manska få ner tankarna på pappret utan att det låter helkbäppt, blir gärna så. Sen så förklarade min stora syster varför det jag skriver låter lite konstigt, det är för att jag pratar väldigt snabbt och då när jag tänker och skriver så gör jag också det snabbt, vilket inte blir lika bra i skriftspråk som i talspråk.. Interesant det där tycker jag.

idag blir det som sagt tjejkväll, ska slå in paketet idag, tycker det är synd att slösa våra fina presentepapper när paketet är så stort så jag funderar på att ta en gammal tapetrulle och slå in det i den, men då måste jag skicka ett sms till pappa och fråga först.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha gammal tapetrulle de var lite roligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback