Ett rim eller flera..

Okej, så här är det, jag är skitdålig på att hitta på rim, men jag skulle gärna vilja det!

Dessa klapparna tänkte jag hitta på rim till:

Martin Stenmarcks sista skiva
Bok (Skönlitterär)
Halsduk
Tekula
Bok (Fakta)
Linne att träna i

Tips?

Har tagit lite bilder idag, men  ej hunnit lagt in dem i datorn. Har klätt granen idag också, egentligen lite fel, men dte hinns inte med imorgon eftersom vi börjar fira jul då, min ena syster kommer dagen före eftersom de ska till svärmor på julafton.

Nu ska jag göra klart allt jag kan göra klart, så jag kan sitta och spela sims, som min älskling har gett mig =)

skriskor


Kommentarer
Postat av: Karin

om du ska välja EN önskeklapp då.. svara på min blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback