Dan Före Dopparedan´

weehe nu gick det att ladda upp lite bilder.

Som jag skrev så klädde jag granen igår, så här blev den att se ut.
har tänkt på en sak, läser många kommentarer om att de inte kan ha en riktig gran då kissemissarna leker så det blir barr överallt, jag måste ha fått världens duktigaste katt då, han leker ju givetvis med kulorna (vem skulle inte det om man var en katt) så jag tar de som inte är gjorda av glas längst ner. Trots at han leker så blir det inte barr överallt (eller så är det så att vi lyckas få julgranar som inte barrar så mycket, men jag ser det nog som så att Zingo är super duktig på att leka utan att barra ner ;o) )

Granen

nu ska jag fixa med en av de sista julklapparna... Har lite svårt att slita mig från sims, men jag måste hoppa in i duschen också, så mitt hår hinner torka... Ska även filura lite mer på mina rim..hehe första gången jag håller på, mamma kommer bli lite förvånad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback