4 Dagar kvar

Nu är det bara fyra dagar kvar och jag sitter fortfarande här och är förkyld. Det måste försvinna snart! för övrigt är det 5:e dagen jag har lock för höger öra, Börjar bli trött på att gå runt med känslan av bomull i öronet!

Täknte visa en bild på min T-shirt, men den ill inte göra som jag vill (Bilden alltså) Så den får vänta ett tag för jag blir bara irriterad på att dte inte funkar.

Idag åker vi hem över jul och nyår, imorgorn blir dte julmys med mamma och pappa ocksp tror jag iallafall på dagen. Här hemma idag, blir dte till att packa ihop allt, och så damsuga av golvet, jag har en hel hög med strycktvätt som jag inte har någon lust att ta tag i, får fråga Mamma och pappa om vi kan åka och hämta den så jag kan stryka hemma. Eller om jag ska ta med den nu...Det tror jag att jag gör!

image310
SÅ här ser T-shirten ut åt fel håll, jag  har vänt den men den vill inte räta till sig här s ni får vrida på huvudet!

nu ska jag spela spel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback