Top model 8 idag med

Ja nu visas ju Top Model Mån - Tors, gillar det inte riktigt, tycker om när det bara är en gång i veckan, men men, det är kul att titta på iallfall. Får se om mina favoriter ändrar sig idag, den ena tror jag kan bli för skrikig =) Men man vet ju aldrig, de blir ju så knäppa när de ska visa uppp sig.

Har kommit hem från Frisören, nästa gång kanske jag vågar byta frisyr man vet aldrig... men det blev avtoppat 2 cm så nu är mitt hår rakt och fint igen, känns så mycket bättre nu =) Tänk egenligen vad så lite kan göra..

Sen är det ju Gilmore Girls ikväll också, jag är verkligen en serie fantast, men jag gillar att försvinna in i en annan värld=) Tur bara att älsklingen inte gillara tt titta på TV så mycket, då kan jag titta på mina serier i lugn och ro, annars får jag ringa hem och be dem spela in eftersom vi intehar nån inspelningasbar DVD.

Pappa har även varit och hämtat mitt duntäcke, så nu är det fluffigt igen!

Delfiner

Min favorit bild!

(Är tokig i delfiner, de är det finaste djuret jag vet)


Kommentarer
Postat av: Karin

först funka itne kabeln och nu connectar den bara inte haha

Postat av: sanna

häftig bild

2007-08-28 @ 21:46:27
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Karin

kanonfin bild:)
ha en fin onsdag nu!!

2007-08-29 @ 08:36:25
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback