Matproblem

Sitter hemma hos J nu, de äter jag tackade nej, vet inte riktigt  varför, eller jo, jag är inte sugen på ris, men jag vet ju inte vad jag ska göra för mat hemma.. nu sitter de där och ropar på mig, vi har köpt en mikro nu iallafall, en vit blev det fast j ville ha en svart men jag tyckte det var onödigt att betala 500 kr mer för att den ska vara svart.

Så har ni nå förslag på vad jag ska äta, när jag är så muppig att jag tackar nej, bara för att jag inte vill ha ris?

El-giganten är en skitaffär måste jag bara säga, man får hem ett blad nu i helgen där skrivaren är med (billigare än andra ställetn vi tittat på) och så står det klart och tydligt på baksidan av bladet att de garanterar varorna fram till den 15 Aug och att kampanjen håller på till den 18:e, men våran skrivare finns inte och de skulle komma in den
17:e, puckon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback