Idag kommer han!

Inatt jobbade J sitt sista skift så han kommer idag! jippie! och hanska sova här så jag kanske kan soma i tid för engångs skull, brukar göra det när han ligger bredvid mig, det är rogivande. om han ringer innan han kommer ska jag fråga om vi inte kan titta på Shrek idag eller imorgon, om vi inte ska se Oceans 13 imorrn och Shrek idag!
Jag ska duscha och fixa lite ed böcker innan han får komma, men han ligger förhoppningsvis och sover nu.

på fredag är det Kolmården ska bli så kul, jag längtar ihjäl mig! Kommer nog kunna bjuda på många kort där ifrån! Sen på lördagen är det 20 års kalas hos E, ska nog be J ringa D (hennes pojkvän) Om vägbeskrivning, kommer absolut inte ihåg hur man kör dit, och det är ingen mening att jag lyssnar på en väg beskrivning för när viväl åker där så kommer jag sitta som ett fån och undra vart vi ska =)

Blommma

Kommentarer
Postat av: egoina

jag vill också se det, vad kul :)

Postat av: sanna

Låter mysigt!!!
oceans 13 är bra

2007-08-20 @ 14:28:11
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Jennie

shrek e rolig :)
åh kolmården! :D va mysigt

2007-08-20 @ 16:15:21
URL: http://knasig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback