Gårdagens kalas

Igår var det en trevlig kväll, började med grillning, fast D hade lite svårt att få fart på grillarna så han fick ta hjälp av E´s pappa och han fick fart på den ena och sen stod de där och viftade med varsin tidning för att få fart på den, det såg ganska kul ut! Sen käkades det och så var E så sugen på pannacottan hon fick av mig, då var vi bara 4 par kvar så hon tog fram så paren fick dela på varsin, och J lät mig äta upp nästan hela själv!
Sen blev det kubb spel, det blev 2-1 till killarna, gick inte så bra för oss, men kul var det!

E och D ska också flytta, fast tyvärr inte i närheten av oss, utam mer 3 mil i från oss, lite tråkigt, men vi får väl ta en buss och hälsa på drm ibland, E skulle ju även titta in till mig när hon är i skolan.

-Surar- jag kommer inte in på msn

Om en vecka så bor jag inte här längre, jag sover inte i mitt rum tryggt med mamma och pappa på våningen över.
Spännande men lite läskigt, jag kommer ju sakna dem och Zingo. usch jag kommer nite kunna gosa med Zingo varje dag, han kommer inte kunna ligga och sova på min mage medans jag tittar på tv...
Men jag får ju bo med älsklingen =)

Elefant

En elefant från Kolmården

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack Chokladen var riktigt god:)
Hade du en bra Lördagkväll?

Postat av: Karin

hihi så söt den var:)

2007-08-26 @ 12:04:37
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sanna

Naaaaaw sät elefanT!!
Ps sushi var inte gott

2007-08-26 @ 22:25:23
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: sofia

söt elefant ^^ fin blogg du har :)

2007-08-26 @ 22:42:37
URL: http://mayflower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback