Ätit glass

Gick ner på stan med mamma och pappa och käkade en glass, mumsigt gott var dte spec. eftersom de hade fått in smakerna som jag gillar bäst, plus en ny annanassobet jag som älskar annanas var ju givetvis tvungen att prova, och den var mumsigt god!

Sen tog jag lite kort på hur det ser ut på stan nu under bullret och här är resultatet
Bullret


Jag är sugen på nått att mummsa på, nått gott men jag vet inte vad...Ostbågar, saltapinnar eller vad vill jag ha?!
Måste komma på det innan pappa cyklar ner för att släppa in katterna (vi är kattvakt) eftersom affären ligger alldeles bredvid.. Det visar sig vad vi bestämmer oss för, eller så låter jag pappa överraska mig =) Dvs låta honom ta det han är sugen på.

Har varit en härlig dag full av sol, det blåser lite för mycket för att man ska kunna spela badminton ordentligt men pappa och jag körde på ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback