Ny header" Och lite blommor

Äntligen har jag fått in den! tack vare E, tackså mycket, du får en blomma av mig:

Bilden ?http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2630582/2/istockphoto_2630582_white_daisy_isolated_with_clipping_path.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Idag ville jag ha fint väder så jag och älsklingen skulle gå på promenad, men tji fick jag himlen är grå och dte är 10 grader varmt...-suck-
Skulle gå ner till bokhandeln och kolla i två böcker som jag vill läsa...Finns jätte billiga på bokus, men jag handlar inte fraktfritt därifrån längre =( Men jag har ju köp stopp fram till sommaren!
Aja, vet ju inte ens om det är något att ha och den ena finns på biblioteket så när den kommer in igen kan jag låna den...



Min älskling får en hel bukett http://www.uvm.edu/~hag/presentations/roses/roses-long-stem-red.jpgFör att han är klar med sina kurser! Pussas en massa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback