Kinesiskmiddag

I lördags hade jag och E, kinsiskmiddag, vi hade skruvat av bordskivan på ett bord och lagt det på tre krukor så dte inte skulle bli för lågt. Sen så var det bara att säätta igång, vi givck och handlade, sen började vi baka lyckokakor, medan vi gjorde det började vi skära allt som skulle i woken. sen så satte vi i gång med soppan samtidigt som vi wokade. Innan hade vi vikt vaniljlrullarna. Här är menyn:

Nudelsoppa med kantareller
kycklingwok med ris
Vaniljrullar


Dukning 2
Dukningen
Dukning + soppa
Soppan
Mat
Kycklingwoken
Vaniljrullar
Vaniljrullarna & lyckokakorna

Givetvis hade vi klätt oss i så kinesiskstil vi kunde. E hade en morgonrock i kimonostil så den fixade vi till som en klänning. Jag hade detta på mig och så hade jag knut med pinnar i håret. h som var bjuden hade ett linne med tryck som var i kinesiskstil.
h?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt såg väldigt fint ut och maten såg väldigt god ut:)

Postat av: Sanna

Tack =) Kvällen blev lyckad

2007-04-19 @ 11:10:10
URL: http://saannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback