Fegis...ska jag våga?

Ska jag våga eller inte...klippa mig handlar det hela om!
Jag ska isåfall bara klippa etapper, men jag älskar mitt långa hår! visst det är ju fortfarande långt, så jag omformulerar mig. Jag älskar mitt jätte långa hår (har till midjan), men jag ska ha i åtanke att jag funderat på om jag ska testa något annat de senaste två gåpngerna jag varit hos frisören.  men det som avskräcker mig är att hon ska klippa av 1 dm innan hon gör etapperna... Åh jag får ont i magen, så en del vill ju inte....men är det bara för att jag är feg? Det kan ju bli bra och jag kan ju bli nöjd... men om jag inte blir det då! Suck, det värsta är att jag ska klippa mig i morgon, så jag har bara ett litet tag till på mig att vela. min älskliing vill inte påverka mitt beslut så han säger inget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback