18,5 grader varmt!

Det härliga vädret är här! Det är 18,5 grader varmt häs hos mig och detta i skuggan, så ni inte tror något annat.
Tror att J är på   väg hit och då ska vi ut p en prommenix, ska ta med kameran och ta lite kort, har redan varit ute i trädgården och hittade dessa söta blommor.

P?skliljor
Mini påskliljor

Bl?sippor
Blåsippor

Idag ska vi käka tacos MUMS! jag är en liten tacofanatiker.

I tisdags fyllde J´s lillasyster hela 18 år och vi var ju tvunga att jävlas med henne lite så hon fick ett äventyr av oss! Hon fick gå på skattjakt, först fick hon kortet på förmiddagen och  några timmar senasre sa vi att dte var dags för hennes äventyr och att  sakerna hon behövde stod på trappen. Där hade vi ställt två par stövlar (hennes kompis fick vara papparazi och ta kort åt mig), en spade och flaskposten. Hon försökte få upp korken men den gick av när J hjälpte till, så det blev till att krossa flaskan. Sen begav hon sig ut. Vi hade gjort så att hon fick en karta till ett ställa där hon hittade nästa karta. Karta nummer tre var hon tvungen att gräva upp, vad jag skrattade när jag såg henne gräva, det gick inte så bra i början!

Samanlagt var det  14 kartor utspridda över deras tomt och så en bit på vägen till alla sommarstugor.

Alla
Karta

Hon blev glad när hon fick skatten, en av mina presenter till henne, + att vi hade gjort några bilder på henne i Photoshop. Sen fick hon ju åka fyrhjuling hem så hon slapp gå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback