Beck!

Har nyss pratat med J och han har fått Beck filmen Skarpt läge och vi ska se på den imorgon och beställa kebab, fast han ska då ha pizza, en riktig myskväll blir det -lycklig-

hade en ganska totalt medningslös föreläsning idag så jag hade inte behövt åka in egentligen, men det är ju obligatoriskt så det var ju bara att sitta och och låta tankarna flyga.

Är nu barnvakt, hon sitter nu och tittar på björnbröder sen ska vi spela "vem där?" Är barnsligt förtjust i det spelet!

Idag är jag ganska lycklig och sprallig av mig, har nu blivit varm efter att ha väntat på bussen och så värmde det ju att få prata med J http://zindy.zone.dk/images/ecards/love/red_heart.jpg

Nu kom A, dax för "Vem där?"!



Underklädsgalen som jag är så är mina favorit sidor Nelly och Victorias Secret.
Favorit trosorna är Hanky Panky, äger tyvärr bara ett par men man kan ju hoppas på lite pengar till jul, eller om man rent av får ett par!

Klicka här för en större bild på Signature Lowrise

Dessa (finns på Nelly.se) är hett önskade av mig....

Dags att börja skriva på min eximinations uppgift, den ska vara klar på torsdag klockan 15.00, jag har iallafall bestämmt vilket område jag ska skriva ifrån. känns extra läskigt när det är en annan studerande som ska läsa och komma med kritik...menborde faktiskt få säga något positivt också.

Tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback